jueves, 7 de mayo de 2009

Festa d'aniversari de la Marina Franca


El dia 14 de febrer, cap a les 4 de la tarda, vaig anar a la festa de la Marina. Vaig arribar la primera perquè en teoria s'havia d'arribar a les 5. Al cap de 5 minuts aproximadament, va arribar la Marta. Ens vam posar al Sing Star. Cap a les 5 van començar a arribar les altres nenes. La Kabita, l'Anna, l'Emma, la Marina P i la Isabel. Ens vam esperar, no sé perquè i llavors vam anar al parc. Allà vam estar jugant una estona amb els gronxadors i altres coses. Aleshores vam jugar al mocador. En aquest joc va arribar la Quima. Vam guanyar. Llavors vam jugar amb els globus i la pinyata. Això encara al parc. Llavors vam tornar cap a casa de la Marina i allà vam berenar. Llavors va ser el torn dels regals. Jo li vaig regalar un koala de peluix súper-finet. Llavors haviem de jugar a la discoteca però només vam jugar al "quarto oscuro". Llavors ja van venir les mares la gent va començar a marxar.

3 comentarios:

  1. Teresa t"agradaria participar en un concurs si guaynes tindras un premi.Si t"interesa i vols mes informacio entre en el meu blog i participa!!!!!

    ResponderEliminar
  2. la que té que parlar de la meva festa sóc jo!!! és broma.

    ResponderEliminar